REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Olejarnia Gaja - Producent olejów tłoczonych na zimno
Biadoliny Szlacheckie, Biadoliny Szlacheckie 228
firma
Pokaż firmę
DJ na wesele, wodzirej Toruń - Grupa Merlin
Toruń, Kociewska 22
firma
Pokaż firmę
SZTAPEL • Okładki na książki, Zeszyty, Podręczniki, Owijki
Elbląg, Królewiecka 195
firma
Pokaż firmę
Na wspólnej sp. z o.o. Sp. Komandytowa
firma
Pokaż firmę
Meble na wymiar, zamówienie | Sklep Bueno Furniture
Baranów, Ogrodowa 4
firma
Pokaż firmę
Dywaniki na schody,nakładki dywanowe- Sklep Carpetland
Wiry, Poznańska 41
firma
Pokaż firmę
Suplementy na bazie aloesu | “Światło” Mariusz Mnich
Białystok, Popiełuszki 16
W Warszawie powstanie pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstanie pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILM+WIZUALIZACJE]
W Warszawie powstanie pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się 2024 roku.
Jeden z największych deweloperów w Polsce wybuduje w centrum Wrocławia wielki kompleks biurowyartykuł
Pokaż artykuł
Jeden z największych deweloperów w Polsce wybuduje w centrum Wrocławia wielki kompleks biurowy
Coraz bliżej rozpoczęcia budowy nowego, dużego kompleksu biurowego w samym centrum Wrocławia. Jeden z największych deweloperów w Polsce – Echo Investment S.A. planuje realizację projektu Swobodna, w ramach którego powstanie docelowo 43 tys. mkw. powierzchni biurowych. Projekt będzie jednak znacznie mniejszy, w stosunku do wcześniejszych planów inwestora.
W Limanowej za ok.100 mln zł powstanie nowy kompleks ćwiczeniowo-szkoleniowy Wojsk Obrony Terytorialnej [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Limanowej za ok.100 mln zł powstanie nowy kompleks ćwiczeniowo-szkoleniowy Wojsk Obrony Terytorialnej [FILM + WIZUALIZACJE]
W Limanowej powstanie nowy obiekt ćwiczeniowo-szkoleniowy Wojsk Obrony Terytorialnej. Umowy na realizację inwestycji w formule Partnerstwa Publiczno-Publicznego podpisali dziś przedstawiciele Ministerstwa Obrony Narodowej, Polskiego Funduszu Rozwoju, Miasta Limanowa oraz spółki celowej LimWOT. Koszary przeznaczone będą dla ponad 400 żołnierzy. Zakończenie inwestycji planowane jest na koniec 2024 roku. Wartość inwestycji PFR to ok. 100 mln zł.
Chmielewskiego 24inwestycja
Pokaż inwestycję
Chmielewskiego 24
Szczecin, Chmielewskiego 24
Kolejna wielka, polska firma zmniejsza zatrudnienieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna wielka, polska firma zmniejsza zatrudnienie
Kolejna wielka, polska firma zmniejsza zatrudnienie. Polska Grupa Górnicza S.A. z siedzibą w Katowicach jeszcze w sierpniu rozpocznie wręczanie wypowiedzeń pracownikom spółki, którzy do 1 lipca 2024 roku uzyskali prawo do emerytury.
Wakacje pod znakiem remontów torowisk. Wrocławskie MPK zaczyna kolejne praceartykuł
Pokaż artykuł
Wakacje pod znakiem remontów torowisk. Wrocławskie MPK zaczyna kolejne prace
Wrocławski przewoźnik nieprzerwanie, od czterech lat, realizuje program TORYwolucja. Nie inaczej jest tego lata. Trwa już kompleksowy remont torowiska w ciągu ulicy Legnickiej, a lada moment ruszy wymiana rozjazdu na skrzyżowaniu ulicy Świdnickiej i Piłsudskiego czy modernizacja przejazdów drogowych na ulicy Kosmonautów.
Kolejny krok zwiększający suwerenność technologiczną Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok zwiększający suwerenność technologiczną Polski
Do Wojska Polskiego trafiła pierwsza partia radiostacji COMP@N-Z wyprodukowanych przez spółkę RADMOR. To drugi w historii polskiej radiokomunikacji wojskowej system łączności, który uzyskał certyfikat ochrony kryptograficznej. Radiostacja w pełni opracowana przez GRUPĘ WB jest dopuszczona do ochrony informacji niejawnych o klauzuli Zastrzeżone. Dostawy urządzeń to niezwykle ważny krok zwiększający suwerenność technologiczną Polski.
OZE w polskim miksie energetycznym – jak w pełni wykorzystać ten potencjał?artykuł
Pokaż artykuł
OZE w polskim miksie energetycznym – jak w pełni wykorzystać ten potencjał?
W 2022 roku produkcja energii elektrycznej w Polsce osiągnęła rekordowy poziom 175 TWh. Optymistyczne prognozy zakładają, że do 2030 roku nasz kraj mógłby zwiększyć cel udziału odnawialnych źródeł w końcowym zużyciu energii do 33 proc. Warunkiem jest rozwój energetyki wiatrowej i fotowoltaiki. O tym, czy w wystarczającym stopniu wykorzystuje się potencjał dostępnych odnawialnych źródeł energii i co należy zrobić, aby wykorzystywać go lepiej rozmawiają goście najnowszego odcinka podcastu E.ON Talks.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Ciechanów] Nowy most na Odrze na Dolnym Śląsku
Mieszkaj w Mieścieinwestycja
Pokaż inwestycję
Mieszkaj w Mieście
Kraków, Krowodrza, Radzikowskiego
Zaawansowanie prac na ponad 5-kilometrowym odcinku S7 Miechów – Szczepanowice przekroczyło już półmetekartykuł
Pokaż artykuł
Zaawansowanie prac na ponad 5-kilometrowym odcinku S7 Miechów – Szczepanowice przekroczyło już półmetek
Zaawansowanie prac na ponad 5-kilometrowym odcinku S7 Miechów – Szczepanowice przekroczyło już półmetek. GDDKiA zaczęła budowę dokładnie przed rokiem. Ta trasa połączy funkcjonujące już w województwie małopolskim odcinki ekspresówki na północ od Krakowa, a późniejsze rozpoczęcie jej budowy jest konsekwencją odwołań od decyzji środowiskowej.
Transformacja z unijnym dofinansowaniem – Wielkopolska Wschodnia w czołówce regionów węglowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Transformacja z unijnym dofinansowaniem – Wielkopolska Wschodnia w czołówce regionów węglowych w Polsce
Wielkopolska Wschodnia kroczy pewnie w kierunku zrównoważonej przyszłości i neutralności klimatycznej ze wsparciem funduszy unijnych. Niespełna 2 lata od zatwierdzenia przez Komisję Europejską regionalnego programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW), region wykorzystał już 70% z ponad półtora miliarda zł przekazanych z Funduszu Sprawiedliwej Transformacji środków. Projekty mają na cel transformację gospodarki, wsparcie rozwoju zawodowego ludzi dotkniętych transformacją energetyczną, oraz poprawę jakości środowiska.
Czy polski transport drogowy utrzyma pozycję lidera w UE?artykuł
Pokaż artykuł
Czy polski transport drogowy utrzyma pozycję lidera w UE?
300 miliardów euro. Według Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów co najmniej tyle trzeba inwestować w tabor i infrastrukturę, aby zrealizować plan objęcia transportu drogowego towarów w UE systemem handlu emisjami CO2. Na razie koszty ponoszą głównie przewoźnicy. Nowe stawki opłat drogowych oraz mniejsza liczba zleceń sprawiają, że sytuacja w tym sektorze jest coraz trudniejsza. Rosnące koszty prowadzenia biznesu zmuszają właścicieli firm w Polsce do restrukturyzacji lub zawieszenia działalności. Nastroje wśród przewoźników drogowych są złe, a branża transportowa bez wsparcia może niebawem znaleźć się na niebezpiecznym zakręcie.
REKLAMA